sunnuntai 17. toukokuuta 2015

~ Tyttö blogin takana.

Hiya!



Tämä on blogini ensimmäinen postaus, jonka tarkoituksena on esitellä blogin idea/aihe ja tehdä teille paremmin tutuksi tyttön - tai paremminkin naisen alun, joka täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee.

Olen ensiviikon lauantaina (23.5) 20-vuotta täyttävä, värikkään persoonan omaava nuori naisenalku jonka tarkoituksena on bloggailla kaikesta omaan elämään liittyvästä ja omista mielipiteistä.
Postaukset siis sisältävät niin hömpänpömppää, höpöttelyä kuin asiatekstiäkin.


Tällähetkellä asun Pieksämäellä avomieheni ja Toffifee-kissani kanssa.
Käyn kahtena päivänä viikossa Nuorten Työpajan luovalla puolella, jossa saan harjoittaa kädentaitojani sekä sosiaalisia taitojani. Syksyllä suuntanani olisi toivon mukaan lähteä opiskelemaan Esedun aikuispuolelle joskus keskeytyneen merkonomi-tutkinnon loppuun tai Seurakunnan opistoon opiskelemaan Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjausta.


Luonteeltani olen - niinkuin aiemmin jo mainitsin - värikäs persoona.
Pyrin ajattelemaan asiat positiivisesti ja olen päättäväinen enkä helposti anna periksi.
Sosiaalinenkin olen, kunhan pääsen alkujännityksestäni uusien ihmisten keskellä. Hyvällä tapaa olen myös "hölmö" ja osaan nauraa itselleni.
Tietyissä asioissa pidän omista mielipiteistäni kiinni ja tarpeen vaatiessa olen jääräpäinen ja näytän tempperamenttisuuteni. Joskus olen hieman äkkipikainenkin, mutta yleensä pyrin miettimään asiat monelta kantilta, rauhallisesti loppuun asti.

Mistä minä pidän?

Disney- ja muut animaatioelokuvat.
Perheen ja ystävien kanssa vietetty aika.
Makuteet, kuten mansikka- ja forest fruit.
Kaikenkarvaiset eläimet.
Autoilu.
Sadepäivät.
Piirtäminen.
Stand Up
Energiajuomat.
Kesä ja kaikki siihen liittyvä (Uiminen, auringonpalvominen, picnic..)
Kaikenlainen musiikki (paitsi ikivihreä iskelmä, öriöri-kirkonpolttomusiikki tai purkkapoppi)
Pitkät ja kehittävät keskustelut.
Pitkät automatkat.
Moottoripyörät.
Erilaiset kehonmuokkaukset. (Tatuoinnit, lävistykset, implantit..)

Mistä minä en pidä?


- Hyönteiset.
- Itsekeskeiset ihmiset.
- Suklaa (menee kyllä joskus)
- Saippuaoopperat.
- Hömpänpömppä-rakkauskomeida-elokuvat.
- Ryyppäämisestä ja rälläämisestä.
- Korkeat tai ahtaat paikat.
- Klovnit.
- Shoppaileminen.
- Kutominen tai muu pitsinnypläys.


Tässä hieman avattuna perustietoja minusta, blogin ideasta, lemppareista ja inhokeistani.
Blogini postaukset ovat suoraa tekstiä - välillä ehkä hieman henkilökohtaistakin, mutta en näe tarvetta "salailla" mitään.
Ehdotuksia postauksiin ja blogin parantamiseen liittyen otan mielelläni vastaan, joten älä epäröi kommentoida.

Mainittakoon vielä näin loppuun, että minut löydät myös muualtakin SOMEsta;
Ask.fm
Instagram
Kuvake.net
Irc-Galleria
Facebook

♥ Jenzdiu

4 kommenttia:

  1. Kiva blogi sinulla ja hieno bannerin olet tehnyt! Voisitko tehda postauksen sun parisuhtesta, miten tapasite jne? :)
    Teetko sa bannereita muille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Itseasiassa tuo alempi kommentoija on tehnyt mulle tuon bannerin. Itse oon kädetön niiden kanssa. :--D
      Ja kiitos myös postaus-ehdotuksestasi, pistetään korvan taakse jos vaikka huomenna sais jotain rustattua parisuhteestani. ;3

      Poista
  2. Hyvä Jenspa, tästä se lähtee alkuun! Ehkä mä päädyn kans vie tekeen lifestyle blogin koira blogin ohelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks Minde! :D
      Tää lifestyle on siitä "helppo" kategoria, että voi oikeestaan höpötellä mistä vaan kun ei oo tiettyä aihetta, eikä tätä tarvii joka päivä kirjottaa.

      Poista